You have no items in your shopping cart.
Search
Personal menu
0
Filters

Dostava i reklamacije

Usluge dostave obavljaju se  na području cijele Republike Hrvatske uključujući i otoke u suradnji s tvrtkom paket24.

Kupac na svoj zahtjev može dogovoriti isporuku s nekom drugom dostavnom službom te u tom slučaju sam kontaktira dostavnu službu i uvjete dostave robe.

DostavaDostava naručenih proizvoda obavlja se u roku od  24h (paketne) i 48h ( paletne ) pošiljke od trenutka izvršene uplate na žiro-račun prodavatelja ili zaprimljene potvrde o plaćanju. Vikendi i blagdani ne uračunavaju se u rok isporuke. Ukoliko prodavatelj nije u mogućnosti isporučiti proizvod na adresu kupca u utvrđenom roku ( zbog nedostatka robe na stanju i sl. ) o tome obavještava kupca u najkraćem mogućemroku i dogovara s kupcem termin isporuke ili vrši povrat uplaćenih sredstava na račun kupca.

Cijena dostave: 20 kn - paketne i 150-220  kn max. ( paletne ) pošiljke. Ovisno o količini i cijeni robe često i BESPLATNA DOSTAVA.

 

Naručeni proizvodi pakiraju se na način da tijekom uobičajene manipulacije ne budu oštećeni. Prilikom preuzimanja Kupac je dužan provjeriti stanje pošiljke te u slučaju oštećenja odmah reklamirati proizvod dostavljaču (djelatniku tvrtke koja obavlja dostavu).

Dostava se vrši "od vrata do ulaza u zgradu" za fizičke osobe tj. do mjesta do kojeg se može krajnje pristupiti prijevoznim manipulativnim sredstvom.

Prodavatelj se odriče svake odgovornosti u vezi oštećenja koja mogu nastati tijekom dostave. Ako Kupac ne primi robu ili obavijest o isporuci, nakon što je poslana, u očekivanom vremenu, Kupac ima pravo o tome obavijestiti Prodavatelja kako bi se poduzele radnje pronalaska pošiljke ili kako bi se poslala zamjenska pošiljka. Ako Kupac odbije primiti ispravnu i neoštećenu robu koju je naručio, Prodavatelj ima pravo tražiti od Kupca nadoknadu svih troškova koji su vezani za isporuku.

Nakon što dostavljač (tvrtka koja obavlja dostavu) zaprimi pošiljku od strane Prodavača, Prodavač više nije odgovoran za daljnji tijek isporuke i eventualna kašnjenja te probleme koji mogu nastati u vezi daljnje manipulacije i isporuke robe.

Reklamacije i prigovori

 

Nezadovoljni ste proizvodom kojeg ste kupili na našoj stranici? Obratite nam se s povjerenjem i Vašu ćemo reklamaciju riješiti u najkraćem mogućem roku.

 

Ukoliko ustanovite da proizvodom koji ste kupili niste iz nekog razloga zadovoljni, molimo vas da nas u roku od 14 dana od datuma primitka proizvoda odnosno primitka zadnjeg proizvoda iz narudžbe kontaktirate i slijedite navedene korake:

 

Pošaljite nam informacije s brojem narudžbe, brojem računa ili vašim korisničkim imenom i opisom reklamacije e-mailom na info@tamtam.com.hr, telefonski na 021 339 284

 

Ovisno o Vašem prigovoru/reklamaciji i konkretno opisanom razlogu nezadovoljstva proizvodom, poslat ćemo Vam informaciju o:

mogućnosti zamjene proizvoda

povratu proizvoda

povratu novca

servisnoj usluzi u slučaju potrebe popravka proizvoda

drugim informacijama vezano za vaš prigovor/reklamaciju

 

U slučajevima zamjene ili povrata proizvoda nakon dogovora s Vama na Vašu adresu šaljemo dostavnu službu koja prikuplja reklamirani proizvod i vraća na naše skladište. Kada proizvod stigne na skladište, šaljemo Vam obavijest o povratu novaca/slanju zamjenskog proizvoda. Povrat novca/zamjena za novi proizvod izvršavamo u roku 2-3 dana, a najkasnije u roku 14 dana. U suprotnom nas kontaktirajte telefonski na 021 339 284 ili e-mailom na info@tamtam.com.hr

 

Ako je ambalaža oštećena nemojte preuzimati proizvod, nego dostavljaču skrenite pažnju na oštećenje ambalaže i zatražite da proizvod vrati. Ako kupac ne reklamira oštećenje ambalaže dostavljaču u trenutku preuzimanja proizvoda, smatra se da je preuzeo proizvod s neoštećenom ambalažom.

 

Ukoliko oštećenje na proizvodu utvrdite nakon skidanja ambalaže, sačuvajte originalnu ambalažu i u roku 14 dana od dana primitka robe kontaktirajte TamTam. Ako TamTam organizira prijevoz robe radi povrata, potrebno je proizvod zapakirati u originalnu ambalažu kako bi se izbjegla oštećenja na proizvodu. Ako se radi o specifičnoj ambalaži (npr. stiropor i folija) potrebno je učvrstiti dijelove ambalaže radi zaštite proizvoda.

banner